nedjelja, 13. svibnja 2012.

Moja ljubimica Bella!



Hvala što ste posjetili moj blog!

Cilj mi je bio informirati vas više o ovoj pasmini te probuditi želju u vama da možda jednog dana i sami postanete vlasnik ovog predivnog psa.

Za kraj sam se odlučio predstaviti vam svog psa te podijeliti par fotografija.








Nešto najbolje što sam učinio za sebe i svoju obitelj, je to što sam nabavio psa. Iako živimo u okolini gdje kućni psi i nisu najučestaliji odlučio sam se za taj korak iz proste znatiželje i potrebe za nježnosti kada niko drugi nije u blizini.






Naša ljubimica se zove Bella. Trenutno ima 6 mjeseci i svakim danom biva sve veća i veća.
Ono što me najvivše iznenadilo je koliki kapacitet inteligencije ova pasmina posjeduje i koliki napredak može ostvariti ukoliko se uloži trud i vrijeme u nju. Za nepunih 3 mjeseca Bella je savladala mnogobrojne zadatke i radnje, koje iskreno do sada nisam imao priliku susretati.

Malo je reći da sam ponosan na našu ljubimicu!




Nema komentara:

Objavi komentar